Tips/Tricks

Cum acceleram metabolismul?

Hello again!
Poate nu de multe ori v-ati pus intrebarea de ce nu reusesc sa slabesc, cu toate ca respect dieta si pe deasupra mai fac si sport? sau De ce prietena mea poate sa manance absolut orice, la orice ora si arata fabulos, pe cand eu cum mananc putin mai mult, am si luat cateva kilograme in plus?
 Raspunsul nu intarzie sa apara: pentru ca metabolismul tau e mai lenes, nu vrea sa consume tot ceea ce ii dai si tocmai pentru asta, are nevoie de „incurajare”. 





  Ce este metabolismul?
Definitia spune ca: prin metabolism intelegem totalitatea transformarilor biochimice si energetice care au loc in tesuturile unui organism viu. Metabolismul reprezinta un proces complex, ce implica schimburi de materii si energii.
Acesta se mai numeste si motor biochimic sau mai pe intelesul tuturor, transforma mancarea in energie!
Cei care au un metabolism rapid consuma(ard) tot ceea ce mananca, pe cand cei cu metabolism lenes/lent, tind sa acumuleze si alte kilograme.


Cum putem sa transformam un metabolism lent intr-unul cat de cat activ?

 Exista, bineinteles, cateva trucuri pentru a reusi acest lucru, dar asta nu inseamna ca sunt general-valabile si ca trebuie sa functioneze pentru orice organism, pentru ca unele persoane au si anumite probleme de sanatate din cauza carora le e aproape imposibil sa slabeasca, aproape..nu imposibil 😉

1.Un prim truc ar fi mesele regulate, pentru ca din moment ce acesta memoreaza ca la o anumita ora trebuie sa ii dai „de lucru”, automat se va conforma si va consuma ceea ce ii dai.

2.Niciodata sa nu va ridicati de la masa cu „burta plina„, deoarece, la fel ca mai sus, va memora o anumita cantitate de mancare pe care o va consuma, restul il va transforma in depozit de grasime.

3.Mananca putin si des cam din 3 in 3 ore, iar masa sa nu contina mai mult de 200-300 de calorii!

4.Culca-te devreme! Cu cat te vei culca mai tarziu, cu atat o sa mananci mai mult seara, iar seara metabolismul este programat sa consume mai putine clorii. Chiar daca nu stiai, metabolismul lucreaza si in timp ce tu dormi!

5.Fara miscare,totul = 0…deci miscare, miscare, miscare, ajuta foarte mult, iti accelereaza metabolismul si te ajuta sa elimini surplusul de calorii si implicit de kilograme! Alterneaza exercitiile de tip aerob(ex.alergat pe banda, spinning, inot etc), cu cele de tip anaerob(de ex seriile de repetari de la sala->intensitate maxima-timp scurt) pentru o eficienta maxima!

6.Masa musculara este foarte importanta. Este cunsocut faptul ca muschii ard mai multe calorii decat grasimea, datorita faptului ca muschii reprezinta un tesut activ.

7.Bea cafea sau ceai verde(o cana pe/zi, fara zahar-poate doar cu putina miere)!..si nu uita sa te hidratezi cu multa apa!

Exercitiul fizic si mesele regulate, combinate, dau rezultate foarte bune!


Enjoy,
Eyya
Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s