Mituri alimentare

6 mituri alimentare

  Hello again! Stiti si voi ca nu tot ce zboara se mananca si ca anumite zvonuri sau mituri nu sunt tot timpul adevarate.Astazi, mi-am propus sa dau exemplu de 6 astfel de mituri care nu sunt tocmai atat de true pe cat se spune.

1.Painea ingrasa
 De fiecare data cand cineva incepe o dieta,primul lucru pe care il face este eliminarea painii. Din pacate acest pas este o greseala. Painea contine  carbohidrati importanti pentru organismul nostru, insa efectele de ingrasare consta in asocierea incorecta  a painii cu restul alimentelor. Branzeturile, ceaiul, laptele, ouale fierte (nu prajite), mierea sunt alimente ce se potrivesc spre exemplu unui mic dejun sanatos. Painea este buna atunci cand este consumata in cantitati normale (4-5 felii/zi).


2.Sa nu mancam dupa ora 17
 Daca mananci dupa aceasta ora sau seara organismul va asimila tot si nu vei scapa de suplusul de kilograme. Ba chiar daca mananci seara nu vei dormi bine sau vei avea cosmaruri. Aceste doua afirmatii sunt mituri. Indiferent daca mancam seara sau nu, organismul asimileaza in aceeasi masura o masa, indiferent de ora. Daca sariti insa peste masa de seara si peste cea de dimineata , veti ajunge sa aveti o masa pe zi, maxim doua. Organismul intelege ca se afla in pragul situatiei de“ infometare” si va depozita cat mai mult din tot ceea ce asimileaza, si intr-un final veti constata ca in loc sa slabiti va veti ingrasa. Referitor la al doilea mit,este posibil sa nu dormiti bine tocmai daca nu mancati seara,de preferat a se lua ultima masa cu 2-3 ore inainte de culcare si sa fie o masa usoara.


3.Zaharina si indulcitorii artificiali slabesc
 Nimic mai neadevarat! Zaharina si inlocuitorii de zahar sunt optiuni sanatoase pentru persoanele care sufera de diabet. In rest beneficiile zaharurilor artificiale sunt mai mult un mit. Din contra,ingrasa! 
Stiati ca zaharina este de 500 de ori mai dulce decat zaharul?


4.Exista alimente care ingrasa si alimente care slabesc

 Cu exceptia apei, toate alimentele contin calorii, deci au potential pentru dezvoltarea depozitelor adipoase. Importante sunt combinatiile de alimente pe care le facem,pentru a nu concepe adevarate bombe calorice.

5.Bauturile “light” nu ingrasa
 Ba da ingrasa la fel de mult ca si celelalte sau poate mai mult,am explicat mai sus cum sta treaba cu indulcitorii artificiali.

6.Ceaiurile pentru slabit 
 Majoritatea acestor ceaiuri contin substante laxative, astfel ca se grabeste tranzitul intestinal si mai putini nutrienti vor fi absorbiti de organism. Astfel ca, la inceput, organismul va lua din propriile depozite(se va constata o usoara slabire) sau se elimina doar apa din organism si avem impresia ca slabim. Din pacate toate acestea nu dureaza decat foarte putin, dupa care organismul, neavand suficienti nutrieni, va crede din nou ca ne infometam si va face depozite de grasime.


Enjoy,
Eyya

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s