Retete 2

Frappe light

Hy there!
Azi a fost o zi cu adevarat incendiara, termometrele au luat-o razna…e preeeeaaaa cald. Asa ca m-am hotarat sa ma racoresc cu un frappe, made by me…cu mai putine calorii, decat daca l-as fi baut in oras.



Ingredientele mele pentru frappe-light, sunt:
– 4 cuburi de gheata
– 2 plicuri de  ness
– 2 lingurite de miere
– 3 linguri de inghetata de vanilie
– 150 ml de lapte

-deasupra am presarat un praf de cacao
!!!fara frisca si fara topping (ceea ce l-ar fi transformat intr-o adevarata bomba calorica)


…si arata cam asa..



 Am preparat rapid si o salata orientala pentru ca pe caldura asta, dupa cum v-am mai spus si in alte postari, trebuie evitate mancarurile foarte grele, so..







Enjoy,
Eyya

Lasă un răspuns

