Cu si despre

Cum ne mentinem stomacul fericit de Sarbatori?

Buna!

Sarbatorile se apropie cu pasi repezi si deja multe gospodine isi fac listele cu bunatatile pe care le vor pune pe masa pentru familie si invitati, in zilele de Craciun.
 Era normal sa fac si eu o postare in care sa precizez ce anume putem sa mancam, in ce cantitati si combinatii.
   Am hotarat sa scriu cateva cuvinte despre acest lucru, nu numai pentru a nu ne speria ca in acele zile am acumulat 2-3 kilograme in plus ci si din cauza faptului ca foarte multe alimente, in diverse combinatii, cad foarte greu la stomac si nu vrem sa ne alegem cu o indigestie de toata frumusetea, cand toata lumea din jurul nostru se simte excelent.
   Cu toate ca sunt lucruri cunoscute de majoritatea dintre noi, poate chiar de toata lumea, foarte multi nu tin cont de ele si sfarsesc prin a ajunge la spital din cauza indigestiei.
Cateva trucuri care am observat ca functioneaza in cazul meu si al familiei mele:
1. Incepeti ziua cu un mic dejun bogat in branzeturi, oua, rosii, castraveti etc.
2. La cina, incearcati sa puneti in farfurie ceea ce e mai sanatos de pe masa, de exemplu friptura de carne slaba cu garnitura de legume.
3. La masa de pranz gustati din fiecare sortiment cate putin.
4. Manancati din 3 in 3 ore si nu va ridicati cu stomacul plin de la masa.
5. Intre mese puteti sa faceti scurte plimbari cu familia sau puteti sa iesiti cu catelul la o usoara alergare in parc,iar daca sunteti la munte, cu atat mai bine, puteti sa organizati o scurta drumetie printre nametii de zapada.
6. Daca ai mancat o salata care contine maioneza, evita sa mai mananci si alt sortiment de salata cu maioneza sau oua umplute s.a.m.d.
7. Cu siguranta masa va fi incarcata cu tot soiul de prajituri, care mai de care mai gustoase. Limiteaza-te la  2 sortimente si nu face exces!
8. Ai grija cu bauturile carbogazoase, aici ma refer la sucuri si apa minerala. Acestea oricum contin dioxid de carbon si te vor balona, daca le mai si combinam si cu 10 feluri de mancare, nu vor face stomacul fericit.  Alege apa plata!
9. Aveti grija la cantitatea de alcool consumata! Pe langa faptul ca acesta contribuie la cresterea nivelului caloriilor, poate sa ne creeze probleme cu stomacul sau sa ne trezim cu o mahmureala zdravana. Putin si bun e deviza mea:D
Sper ca o sa va foloseasca trucurile mele si astept si eu, la randul meu, altele de la voi!
Enjoy,
AndrEyya

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s