Cu si despre

Despre Kiwi

Nu stiu cati dintre noi se omoara dupa aceste fructe verzi. Pe mine nu prea ma incanta, poate si din cauza faptului ca de cele mai multe ori le iau necoapte (fara sa imi dau seama).

 Dar, daca ar fi sa ma uit la beneficiile aduse organismului nostru, cred ca ar trebui sa imi schimb cat de cat gusturile.
Este bogat in vitamina C, calitatea principala a acesteia fiind intarirea sistemului imunitar.
Contine antioxidanti, raspunzatori cu prevenirea imbatranirii premature a pielii.
-Reprezinta o sursa excelenta de fibre, ajuta la curatarea colonului si implicit ajuta la prevenirea cancerului de colon.
-Pentru cei care au carenta de magneziu, fosfor si potasiu, kiwi reprezinta un antidot.
Sursa de fitonutrienti, actioneaza impotriva radicalilor liberi, previn imbatranirea celulelor.
-Este foarte bun si pentru ochi. Oftalmologii au ajuns la concluzia ca, mancand 3 sau mai multe fructe pe zi, reduci cu 36% riscul de aparitie a degenerarii oculare.
Si lista poate continua..

Toate lucrurile de mai sus sunt valabile in cazul in care consumam 2-3 kiwi/zi.
 Recunosc ca atunci cand gasesc un kiwi mai copt, constat ca de fapt imi place putin gustul lui
 dulce-acrisor.
 Voi cum stati la acest capitol? Va plac fructele kiwi?

Enjoy,

AndrEyya

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s