Mituri alimentare

Mituri despre alimentatie analizate de specialisti

Un grup de cercetatori americani, din domeniul nutritiei, au decis sa analizeze mai multe mituri despre alimentatie si sa faca o lista cu alimentele si obiceiurile care te ajuta sa slabesti.

Ce te ajuta sa slabesti si ce nu? Mituri despre alimentatie analizate de specialisti

1. Sucurile dietetice

Verdict
– nu te ajuta sa slabesti. In farmacii si magazinele naturiste exista tot felul de sucuri care iti promi ca te scapa de kilogramele in plus si unele chiar sunt eficiente. Ideea este ca imediat ce renunti la alimentatia pe baza de aceste sucuri si incepi sa consumi alimente obisnuite, te ingrasi din nou si poti acumula chiar mai multe kilograme decat aveai la inceputul regimului.

2. Pastile pentru detoxifierea organismului

Verdict – nu te ajuta sa slabesti. Daca mananci pizza si paste si bei sucuri si iei astfel de pastile nu vei reusi niciodata sa slabesti. Fara o dieta corecta, aceste pastile nu au niciun efect. Daca adopti o dieta echilibrata, atunci ele pot ajuta la o mai buna procesare a grasimilor sau la imbunatatirea metabolismului.

3. Dieta organica

Verdict – te poate ajuta in unele cazuri. Legumele proaspete sunt binevenite in absolut orice tip de dieta deoarece contin fibre si vitamine si nu sunt bogate in calorii. Totusi, daca alegi o dieta organica, evita sa consumi prea multe nuci, migdale, alune sau semninte.

4. Renuntarea la produsele “albe”

Verdict
– da, te ajuta sa slabesti. Renuntarea la zaharul alb si faina alba te pot ajuta sa slabesti si organismul tau va fi mult mai sanatos. Expertii sunt de parere ca acesta metoda ar putea sa fie cea mai sanatoasa si cea mai rapida metoda de a scapa de kilogramele in plus.

5. Consumul de lapte.


Verdict
– da, ajuta la pierderea kilogramelor. Studii recente au demonstrat ca persoanele care consuma lapte si lactate slabesc mai repede si mai usor comparativ cu cele care nu consuma astfel de produse.

6. Mancarea condimentata

Verdict – da, te ajuta sa slabesti deoarece ajuta la imbunatatirea metabolismului si la arderea grasimilor.

7. Dieta fata gluten.

Verdict –
nu te ajuta sa slabesti. Glutenul este o proteina care se gaseste in diferite cereale, dar consumul, sau eliminarea sa din alimentatie nu influenteaza greutatea.

8. Micul dejun


Verdict
– da, te ajuta sa slabesti. Masa de dimineata este foarte importanta pentru metabolism si in plus te ajuta sa eviti un pranz prea copios sau format din alimente nesanatoase sau prea grase, o alegere frecventa pe care o fac oamenii infometati.

9. Dieta fara carbohidrati

Verdict – nu, nu ajuta la pierderea kilogramelor. In primele zile, daca te urci pe cantar, vei contata ca ai mai putine kilograme, dar ce se pierde nu este grasime, ci apa.

Carbohidratii sunt sursa de energie preferata a organismului. Renunta la produsele facute din cereale procesate si vei pierde in greutate, dar daca renunti si la cerealele integrale, cel mai probabil organismul va fi dezechilibrat, ceea ce poate duce la schimbari ciudate de atitudine, nervozitate si chiar depresie.

10. Mesele mici si dese.

Verdict – da, te ajuta sa slabesti. Este important sa mananci cate ceva la fiecare trei ore astfel incat metabolismul sa functioneze bine si sa nu ai caderi de glicemie care duc la pofta pentru alimente nesanatoase.-sursa

 Am scris si aici un articol pe tema asta.
Enjoy,

AndrEyya

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s