Dieta

5 categorii de alimente pentru un par sanatos

 Cu totii ne dorim sa avem un par stralucitor, fara probleme, pentru ca si acesta,ca si mainile reprezinta cartea noastra de vizita in societate.
 Dupa cum bine se stie, alimentatia are si ea un rol bine definit in aspectul acestuia, pe langa spalatul cu sampon, aplicarea balsamului, eventual un tratament si o masca.
Ce ar trebui sa consumam pentru a avea un scalp si un par sanatos? 

1.Lactate
De ce? Pentru ca sunt bogate in calciu si cazeina(proteina din lapte). Mineralele si proteinele din lapte, iaurt si branza ajuta la marirea ritmului de crestere a parului.

2.Ou si somon
Ce legatura exista intre aceste 2 alimente?
Ambele sunt bogate in proteine de calitate.

Despre ou aveti un intreg articol aici.

Afumat sau proaspat, somonul este intotdeauna binevenit. Somonul este bogat in vitamine, minerale si proteine benefice parului.

3.Legume si fructe proaspete
In acesta categorie trebuie sa mentionam fasolea, spanacul, brocoli, morcovii si nucile.

4.Cereale integrale
Cerealele integrale sunt  bogate in zinc, fier si vitamina B,foarte importante pentru sanatatea parului nostru.

5.Apa
Foarte multa apa!
O patrime din greutatea parului o reprezinta apa. Ar trebui sa bem in jur de 2 l de apa zilnic sau sa consumam pe cat posibil fructe si legume bogate in lichid . Un fir de par bine hidratat se recunoaste prin supletea acestuia.

Sanatate,

AndrEyya

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s