Greutate ideala

Am slabit aproape 4 kilograme!

Va povesteam cu ceva timp in urma-aici ca intru la dieta, iar de atunci cred ca au trecut cateva saptamani bune, mai exact o luna si o saptamana.
 M-am cantarit in momentul in care am inceput acest program si aveam 58 de kg + cateva sute de grame(la inaltimea de 1,68 m). Se pare ca iarna si-a pus amprenta pe corpul meu si sincera sa fiu nici nu ma mai cantarisem de ceva vreme, iar creierul meu credea in continuare ca am 55-56 de kg, cu toate ca am observat ca incep sa iau proportii (burtica, aripioare, putin pe picioare).
Rontaitul intre mese si faptul ca nu am mai avut niciun fel de activitate fizica intensa s-au transformat in 3 kilograme in 3-4 luni.
 Vreau sa stiti din capul locului ca m-am tinut de treaba, am respectat intocmai ceea ce am scris acolo, mai putin partea cu mersul la sala, insa am avut activitate in fiecare seara, o ora-doua de exercitii fizice (abdomene, flotari, fandari si putin dans).
 Am respectat mesele si timp de o luna de zile am renuntat in mare parte la dulciuri, cafeaua continuand sa o beau tot cu lapte si putin zahar,iar dupa ora 19 seara, nu am mai mancat nimic, decat apa.
Cat am reusit sa slabesc?
In jur de 3 kilograme si ceva, m-am cantarit de curand si am 55 de kg!
 Nu se vedea ca m-am ingrasat, decat in zona abdomenului si putin la picioare, dupa cum vedeti si in poze, ceea ce ma deranja. Acum arat cat de cat ok si nu vreau sa ma opresc aici, pragul meu fiind de 53 de kg, iar pana la 1 mai vreau sa-l si ating.
 Si acum sa va arat si poze, nu?

            Februarie 2012                                                              Aprilie 2012

                 58 kg+                                                                                55 kg-

  La mine functioneaza de fiecare data aceasta „dieta „, la altii nu stiu, depinde din nou si de metabolism si de cat de consecventi suntem in ceea ce priveste miscarea si abtinerea de la anumite grupe de alimente (si credeti-ma pe cuvant ca am insistat la capitolul abdomene si exercitii pentru picioare, nu am de ce sa va mint).

Lasă un comentariu