Program de tonifiere · Stiati ca?

Sali de fitness in Pitesti

  Mi-ar placea sa am propria mea sala de sport, Doamne ce mult mi-ar placea, as stii exact cum sa o gestionez si cum sa procedez pentru a-mi atrage cat mai multi clienti, ar fi un vis !
 Pana cand ma satur eu de visat cu ochii deschisi, m-am gandit sa va indic 3 dintre cele mai frecventate sali de fitness din Pitesti.
   Chiar daca nu-mi plac atat de mult salile de fitness pe cat imi place miscarea in natura, pe timpul asta urat chiar e recomandat sa te antrenezi intr-un spatiu inchis.
 Aici gasesti cu siguranta tipul de antrenament care ti se potriveste, in functie de caracterul si personalitatea ta, fie ca e vorba de TRX, tae-bo, spinning, zumba sau kangoo.

  Gata cu palavrageala, sa trecem la ce ceea ne intereseaza:



Str Exercitiu, in incinta New Planet, et 1
3 Motive pentru care imi place:
  1.   Este foarte bine dotata (aici ma refer la aparatele de lucru);
  2.   Raportul calitate/pret- acceptabil;
  3.  Varietate de  programe pentru tonifiere.



Str Constantin Statescu, Nr 17
3 Motive pentru care imi place:
  1.  Antrenorii, sunt super-profi si te motiveaza;
  2.  Este prima sala din Pitesti care a introdus in program TRX-ul ;
  3.  Faptul ca este foarte curat si isi selecteaza clientela cu atentie .

B-dul I.C. Bratianu, nr 48-52
   
   La Elyssium inca nu am reusit sa ajung, deoarece s-a deschis de foarte putin timp, asa ca daca ati fost deja acolo, v-as ruga sa-mi lasati 2-3 impresii in casuta de comentarii.
Cam acestea ar fi primele 3 sali de fitness cele mai frecventate din Pitesti, iar preferata mea, pana acum, este NLF.

Lasă un răspuns

