Retete · Retete 2

Red Smoothie: Sanatate la pahar

  Niciodata nu m-am impacat cu radacinoasele. Unele sunt prea dulci, cum ar fi morcovul sau sfecla, altele au un gust si miros intepator, cum ar fi pastarnacul sau telina. Le pun in mancare, dar nu le mananc, prefer sa le dau la o parte dupa ce se fierb.
  
  Si sunt atat de bune pentru organism, ne ofera atatea vitamine si minerale, incat e pacat ca nu profitam de ele. Noroc ca s-au inventat shake-urile si smoothie-urile, astfel gasesti pe google o gramada de retete cu aceste legume, in diverse combinatii, care mai de care mai delicioase. In acest mod, uiti ca ai bagat in blender morcov, sfecla sau spanac.
  Asa am procedat si eu, de fapt pot sa ma laud ca saptamana asta, am inlocuit fiecare masa de dimineata cu cate un smoothie diferit.

  Azi va prezint varianta cea mai dulce si cea mai putin calorica, ca sa nu mai vorbim de sanatoasa.

Reteta pentru 3 pahare, adica 3 portii :

  • 1/2 sfecla rosie, taiata cubulete;
  • 1 morcov, taiat felii;
  • 1 portocala;
  • 1/2 cana de fructe congelate(afine, mure, caspsune, zmeura);
  • 1 cana si 1/2 de apa.

Le bagam in blender si mixam 2 minute.

 Sfecla rosie este o sursa excelenta de vitamina B, mangan si potasiu, dar si o sursa buna de fier, magneziu, cupru, fosfor si vitamina C.

Voua va plac radacinoasele? Va place sfecla rosie? Cum o preparati?

Anunțuri

6 gânduri despre „Red Smoothie: Sanatate la pahar

  1. Mie imi plac la nebunie radacinoasele sub forma de salate – date pe razatoare, cu un strop de zeama de lamaie, ulei de masline si sare.

    Morcovul imi place si in combinatie cu salata de varza alba, dat pe razatoare.
    Sfecla rosie imi place si fiarta, taiata felii subtiri si amestecata cu hrean cu otet.
    Imi place si sucul de sfecla, dar parca mi-e mila ca pierd bunatate de pulpa 🙂

    Eu in smoothie pun doar frunze verzi alaturi de fructe, eventual si o lingura doua de tarate de grau sau/si ovaz.

    Apreciază

  2. Bun si sanatos! In fiecare dimineata pregatesc diverse combinatii de fructe si legume, cate patru portii, pentru toata familia si consumam pe stomacul gol. La inceput, ai mei strambau din nas, dar acum sa-i vezi cum isi pregatesc paharele pana fac eu bautura 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s