Diverse

InstaLife (3)

Saptamana ce tocmai s-a incheiat a fost una placuta si productiva. Am reusit sa rezolv toate task-urile programate, pentru ca mai nou sunt o persoana organizata, dar am imbinat si utilul cu placutul. La sfarsitul saptamanii, cand tragi linie si vezi ca ai reusit sa faci tot ceea ce ti-ai propus, te invaluie un sentiment placut si o stare de beatitudine.

 

Quote of the week

 

Ceai pentru imunitate de la Alevia si cateva curmale+ merisoare

 

 

Flori de liliac…
V-am spus, oare, ca ador florile de primavera? Casa noastra este invadata de florile acestui sezon, in fiecare zi alegem alt sortiment, pentru a ne bucura in permanenta de acest minunat anotimp.

 

 

Margaritarul este floarea mea preferata, asa ca sezonul asta profit de parfumul lui.
„Dă-mi suflul violet
din primăveri pierdute
şi albe scînteieri
din boabe de mărgăritar[…]”

 

 

Nuca de cocos: gustarea preferata la orice ora.
Curand va urma si o postare despre beneficiile acesteia si credeti-ma, nu sunt putine la numar.

 

Nelipsita plimbare de duminica. De data aceasta am ales centrul orasului, dar nu am ocolit nici parcul. Cum sa ocolesti o oaza de liniste, cu aer curat si colorata in verde?
Voi cum ati petrecut saptamana trecuta?

 

Lasă un răspuns

