Cu si despre · Retete 2

Cooking Fails: Chipsuri de cartofi homemade

Nu stiu cum se face ca in perioada asta minunata a anului as manca numai porcarii. De la ciocolata la chipsuri, de la covrigi la ciocolata calda in diverse combinatii si pe alocuri paste si prajituri de casa. Si nu, nu e de la sarcina, nu cred in poftele de gravida, cam asta e mersul lucrurilor in cazul meu, atunci cand se instaleaza vremea ploioasa, de toamna.

Asa ca am zis sa incerc si ceva facut in casa, si anume chipsuri de cartofi homemade. Am descoperit eu in urma cu ceva timp o reteta pe internet si am zis, de ce nu?

Bineinteles ca am mers ca de obicei pe principiul: eu nu respect reteta, sigur o sa-mi iasa ceva bun de acolo. Ei bine, de data asta nu a fost sa fie.

Reteta mea de chipsuri pe care nu ar trebui sa o incercati:

Se iau 3 cartofi medii, se spala bine, bine, se curata de coaja si se taie in felii foarte subtiri (eu am folosit curatitorul de cartofi, ca sa fie suficient de subtiri). Si de aici incepe distractia: in loc de hartie de copt am pus in tava folie de aluminiu, am asezat rondelele de cartofi, dupa care le-am si stropit cu putin ulei, am adaugat sare din belsug si „putina” boia. Bineinteles ca nici la cuptor nu le-am lasat cat trebuie, in loc de 30 de minute, le-am lasat vreo 20 si ce sa vezi…

img_20161026_164812

La finalul experimentului am constat ca mi s-au lipit toate „chipsurile” de minunata folie si erau atat de sarate si de picante, incat am vrut sa le arunc cu tot cu tava. Intr-un final le-a mancat cineva, nu stiu daca de placere sau de foame.

sde

Insa nu ma dau invinsa prea usor, data viitoare promit sa respect reteta si sa fac niste chipsuri demne de aratat pe post.

P.S.: Daca aveti o reteta mai buna decat a mea, nu ma supar daca o impartasiti cu subsemnata.

À bientôt,

Andreea U.

Lasă un răspuns

