Cu si despre · De prin lume adunate

De ce nu imi plac filmele/povestile de groaza

Agitatie mare cu Halloween-ul asta. Pe mine nu ma prinde deloc fenomenul, aceasta pseudo-sarbatoare imprumutata de la americani. Mi se pare super dragut sa te costumezi, la un party gen bal mascat, dar de aici pana la nebunia care s-a creat in jurul acestei „sarbatori” e cale lunga.

Trecand de la una la alta, dar oarecum in aceeasi zona, vreau sa va marturisesc ca nu am inteles niciodata persoanele care se uita la filme de groaza. Poate si din cauza faptului ca ma sperie tot ceea ce tine de povestile infricosatoare. De ce ai vrea sa iti faci singur rau? Si asa imaginatia noastra este foarte bogata si de multe ori ne joaca feste. De ce ai vrea sa ii mai dai si tu o mana de ajutor si sa visezi tot felul de porcarii, atunci cand inchizi ochii?

Castele bantuite de spirite, spitale parasite bantuite, ca sa nu mai vorbim de cimitire din care ies morti vii… numai o minte bolnava poate sa conceapa astfel de scenarii. Am oroare de astfel de povesti poate si pentru ca am fost „obligata”, candva, in copilarie (de catre niste amici „binevoitori”) sa ma uit la doua, trei astfel de povesti de groaza.

Am ramas cu ceva sechele, insa chiar daca nu le-as fi vazut atunci, tot nu m-ar fi tentat sa urmaresc acum, cand am ceva mai multa minte. Nu, merci. Orice alt gen de film e pe gustul meu, dar un film de groaza nu ma invata absolut nimic. Cu ce ramai dupa o astfel de experienta? Cu frica de morti si cu frica de a te duce noaptea chiar si pana la toaleta, sa nu cumva sa faci infarct cand iti vezi fata in oglinda din baie.

De ce nu imi plac povestile de groaza? Pentru ca nu-mi place sa imi creez singura o stare de agitatie si de o continua spaima, chiar si dupa ce filmul a incetat sa mai ruleze.

Halloween, dispari acolo de unde ai venit, iar daca mai treci pe la noi, nu vreau decat o portie de dovleac copt, cu miere si scortisoara. Atat!

sursa foto

À bientôt,

Andreea U.

Lasă un răspuns

