Cu si despre

Scrisoare de la mama mea

In ziua nuntii mele am ales sa nu plang, cu toate ca sunt o fire destul de emotiva, m-am stapanit foarte bine, chiar si in timpul slujbei de la biserica. Daca m-ati cunoaste, cu siguranta m-ati fi declarat eroina, pentru ca sunt genul care plange din aproape orice.

Am rezistat cu stoicism pana spre dimineata, cand, printre zecile de plicuri primite de la prieteni, care mai de care pictate cu declaratii haioase, am gasit un plic de la mama, iar in el era o scrisoare adresata fiicei sale mai mari si spunea cam asa:

img_20161111_112538

A fost cea mai frumoasa declaratie de dragoste pe care o mama poate sa i-o faca unei fiice si da, am plans, am plans mult, dar am plans de fericire si poate de dorul de a fi din nou copil si poate pentru ca de multe ori te-am ranit, iar tu m-ai iertat de fiecare data.

Iti multumesc, mama!

Fiica ta cea mare.

Lasă un răspuns

