Cu si despre · Diverse

Rochia de mireasa perfecta

De ce scriu despre rochii de mireasa in ianuarie? Ca sa aveti timp sa gasiti rochia perfecta pana la marele evenimet, este bataie de cap, credeti-ma!

Stim cu totii ca piesa de rezistenta de la o nunta este reprezentata de catre mireasa sau mai bine zis, de rochia de mireasa. Recunosc, cu mana pe inima, ca nu mi-am imaginat niciodata cum as arata intr-o astfel de rochie. Asa ca atunci cand a venit momentul, am intrat in panica, deoarece  efectiv nu stiam ce imi doresc. A durat ceva timp, cateva luni bune pana sa imi astern pe foaie cateva doaleante vis-a-vis de aceasta tinuta de bal, pentru ca eu asa o vedeam. Ce mi-am dorit mai exact:

  • sa nu fie voluminoasa,
  • sa fie usoara ca un fulg,
  • sa urmeze linia corpului, dar sa aiba si ceva in plus, sa nu fie doar o simpla rochie de seara,
  • sa nu fie alba,
  • sa imi permita sa ma misc in voie (pentru ca imi place foarte mult sa dansez si nu voiam ca la nunta mea sa arat ca si cum as fi impaiata),
  • sa fie WOW!

Dupa sute de cautari pe google, facebook, pinterest, instagram s.a.m.d, am ajuns pe pagina Nataliei Vasiliev. Initial, mi-a atras atentia alt model superb, numai ca atunci cand am ajuns la showroom si am probat-o, mi s-a parut foarte grea chiar daca venea superb. Asa ca al doilea model pe care am pus ochii a fost si cel ales, adica acesta.

img_0866

Dupa cateva discutii despre cateva mici modificari pe care am dorit sa le fac, am hotarat ca this is the one. Fetele au fost foarte dragute si profi, asa ca nu mi-au trebuit decat doua probe pana la marele eveniment, iar rochia a iesit PERFECTA.

dsc_2198

dsc_1847

dsc_2297

dsc_1931

Pentru mine rochia de mireasa perfecta este aceea in care te simti cu adevarat speciala, iar a mea asta a facut. Daca tie iti place si te face sa te simti unique, ia-o, nu mai sta pe ganduri!

Stiu ca multi considera ca nu ar trebui sa investesti foarte mult in rochia de mireasa, deoarece o porti o singura data in viata, insa, gandeste-te ca amintirea acelei zile iti va ramane pentru totdeauna. Si nu, nu va ramane doar in mintea si in sufletul tau, ci si imprimata intr-un album foto superb, pe care o sa-l rasfoiesti de fiecare data cand ti-e dor si pe care o sa-l arati copiilor si nepotilor, iar asta este priceless.

Rochie de mireasa: Natalia Vasiliev

Costum: Filip Cezar

Foto: Paul Antonescu

P. S. :  Pe langa toata treaba cu rochia de mireasa, fotograful joaca un rol crucial, pentru ca el face toata magia, deci merita sa investiti si la capitolul asta.

 

À bientôt,

Andreea U.

2 gânduri despre „Rochia de mireasa perfecta

  1. Eu am avut nunta in Decembrie 🙂 Prima rochie care mi-a placut a fost tot Natalia Vasiliev , dar am gasit alta pana la eveniment 🙂 Intr-adevar creeaza rochii superbe . Si chiar e foarte important sa fie ceea ce vrei , iti ramane in suflet mult timp . Desi a mea nu a fost perfecta , si acum ma uit la ea si as mai vrea sa o imbrac :)) Am vazut-o pe cea care ai ales-o , foarte frumoasa , mi-a placut si mie 🙂 Ti-a venit perfect .

    Apreciază

Lasă un răspuns

