Cu si despre · Jurnal de sarcina

Cate kilograme am acumulat in sarcina?

Fiecare femeie e diferita, de aceea e normal ca si corpul acesteia sa raspunda diferit la diversi factori care actioneaza asupra lui. Asadar, este logic ca atunci cand mai creste o mica fiinta in interiorul nostru, sa nu acumulam toate acelasi numar fix de kilograme.

Daca in primul trimestru ma laudam ca nu am luat mai mult de 2 kilograme, acum la 8 luni si jumatate, pot sa spun ca deja am luat prea multe si tare ma tem ca nu se vor opri aici. Asta a fost cea mai grea parte pentru mine, din toata perioada aceasta.

Dintotdeauna m-a interesat aspectul fizic si am incercat pe cat posibil sa ma mentin la o anumita greutate, mai ales dupa un episod neplacut din tinerete, in care am pus cam 10 kilograme in plus si pe care le-am dat jos cu multa disciplina. De aunci m-am mentinut pe linia de plutire.

Acum, vazand cum se acumuleaza de la o zi la alta, parca pe repede inainte, am cam inceput sa intru in panica. Si nu, nu pentru ca ma gandesc neaparat la aspectul fizic, ci mai degraba pentru ca sunt multe si sunt foarte grele, la propriu. Respir foarte greu, am niste dureri groaznice de coloana, iar picioarele imi amortesc foarte tare, mai ales noaptea. Nu pot sa merg mai mult de 10 minute fara sa ma asez pe o banca, despre sport nici nu se mai pune problema.

Ideea este ca eu am stat foarte mult in pat in trimestrul 2 si 3(dupa episodul cu colul mi-a fost frica sa mai fac orice gen de miscare, ca sa nu provoc absolut nimic), am prins si perioada de toamna/iarna, asa ca nu mi-am permis sa ies prea mult afara (asta nu e o scuza). Dar cu siguranta si asta a contribuit la acumularea celor 14 kilograme (8 luni si jumatate), pe langa apetitul crescut si rontaitul cel de toate zilele. Pentru mine este un numar impresionant si cred ca nu se vor opri aici, avand in vedere ca in ultima luna se spune ca ar trebui sa iei cel mai mult in greutate.

Nici nu ma gandesc ca nu o sa revin la silueta de asta-vara, nu asa se pune problema, insa ma gandesc ca e tot mai greu sa le car zi de zi si imi pare rau ca nu am fost mai atenta la ceea ce am mancat si ca nu am facut suficienta miscare.

Iunie 2016

dsc_6085

Februarie 2017

ac

Voi cate kilograme ati luat in sarcina si cat de repede le-ati dat jos?

À bientôt,

Andreea U.

Lasă un răspuns

