Cu si despre · Experienta mea cu dietele · Greutate ideala · Jurnal de sarcina

Cum am slabit 15 kilograme in 2 saptamani, dupa sarcina?!

Asta clar e un titlu de tip cancan si la fel de mirata ca si altii, ma intreb si eu: cum de am slabit 15 kilograme in 2 saptamani?! Si nu, nu e o pacaleala, in cazul meu chiar asa s-a intamplat. Faptul ca am acumulat in jur de 18 kilograme in sarcina, iar in primele doua saptamani am scapat de 15, nu poate decat sa ma bucure.

La mine a fost vorba de noroc, ca practic nu am facut nimic si stiu ca pentru unii poate deveni frustrant. Dupa cum spuneam si in postarile anterioare, fiecare femeie e diferita si fiecare organism reactioneaza diferit, chiar si in cazul unei sarcini. Acelasi lucru se intampla si cu numarul kilogramelor acumulate. Unele nu se ingrasa decat maxim 10, in timp ce altele pot sa ajunga sa puna si 40 de kilograme in plus, nimic nu este exclus. Fiecare corp asimileaza ce vrea si in ce cantitati vrea.

Untitled

O reteta minune nu am, pur si simplu asa s-a intamplat in cazul meu. Probabil a fost foarte mult lichid acumulat in tesuturi, pentru ca daca ar fi fost kilograme de grasime, sub nicio forma nu dispareau ele atat de usor, deoarece stim cat de greu scapi de stratul incapatanat de grasime.

8 kilograme s-au dus in primele 2 zile: aici intra lichidul amniotic, placenta si greutatea bebelusului. Restul au disparut ca prin minune, probabil si datorita faptului ca alaptez, pierd oarecum noptile (trezit din 2 in 2 ore) si mi-a scazut putin si apetitul pentru mancare.

Intr-adevar, pielea mea nu mai arata ca inainte si nici muschii nu prea mai sunt la locul lor, avand in vedere ca inainte de sarcina eram foarte activa in ceea ce priveste miscarea, iar pe parcursul celor 9 luni am fost mai mult inactiva. Astept sa treaca cele 6 saptamani, recomandate de medic pentru odihna, ca sa ma pot apuca serios de treaba si sa get back in shape.

Tare sunt curioasa si de alte astfel de povesti cu kilograme pierdute in timp record sau din contra, pierdute cu sudoare fruntii, la propriu. Cate astfel de norocoase mai sunt pe aici?

À bientôt,

Andreea U.

Un gând despre „Cum am slabit 15 kilograme in 2 saptamani, dupa sarcina?!

  1. Având sarcină toxică, nu am putut mânca nimic. Am luat 9 kg din care 7 am dat jos la naștere, iar apoi, alăptând, am mai pierdut vreo 5. Am ajuns la 47 de kg, mai puține decât când eram necăsătorită 🙂 🙂 🙂 . Suntem dintre norocoase, oricum! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

