Cu si despre · Gura lumii

5 motive pentru care am ales tunsoarea Brave Cut

  1. Pentru ca nu am mai avut parul atat de scurt din scoala generala.
  2. Pentru ca mi-am dorit o schimbare majora, asa am simtit in aceasta perioada.
  3. Pentru ca un par lung este foarte greu de intretinut, un par mai scurt se coafeaza mult mai repede.
  4. Pentru ca evidentiaza mult mai bine trasaturile fetei sau cel putin mie asa mi se pare.
  5. Pentru ca am auzit de curand, de la o buna prietena, despre campania Vieti Impletite realizata de Fundatia Renasterea si am zis Da, din suflet!

DESPRE CAMPANIA VIETI IMPLETITE: In 2008, in Belgia, Asociatia Think Pink a lansat proiectul de donare de par pentru pacientele cu cancer. S-au incheiat parteneriate cu saloanele de hairstyle si au organizat evenimente de donare de par, primind in timpul campaniei aprozimativ 100 de cozi pe saptamana, ajungand in prezent la 250 de cozi pe saptamana. Asociatia a promovat rezultatele proiectului (peste 3500 de femei au obtinut peruci din par natural) in cadrul European Komen Alliance, din care face parte si Fundatia Renasterea.

Necesitatea proiectului: Daca in unele state europene, perucile sunt subventionate de stat sau macar partial decontate, in Romania acest lucru nu este reglementat legal. Costul unei peruci din par natural depaseste posibilitatile financiare ale multora dintre femeile cu cancer de san. Asadar, avand modelul belgian, am decis ca putem face o diferenta pentru frumusetea si increderea pacientelor oncologice, cu un minim de efort din partea donatorilor. Se vor stabili parteneriate cu saloane de hairstyling, unde se vor putea gasi kiturile de recoltare a parului donat. Pungutele cu par vor ajunge prin intermediul Fundatiei Renasterea la un atelier care realizeaza peruci din Galati si apoi va incepe procesul de prelucrare a parului si de realizare a perucii. Pasul final il reprezinta oferirea perucii catre pacientele diagnosticate cu cancer.”, mai multe informatii despre aceasta campanie puteti gasi pe site-ul  fundatiarenasterea.ro sau pe pagina lor de facebook Fundatia Renasterea, deasemenea acolo veti gasi si lista saloanelor implicate in acest proiect frumos.

Eu nu am putut sa ajung in Bucuresti pentru tunsoare, la unul dintre saloanele partenere, insa voi trimite codita prin posta sau curier.

img_20161105_151340img_20161107_093456

Daca iiti doresti si tu o schimbare si in acelasi timp vrei sa faci o fapta buna, poti sa alegi cu incredere Brave Cut, cu siguranta va schimba atat viata ta, cat si a altei persoane.

À bientôt,

Andreea U.

2 gânduri despre „5 motive pentru care am ales tunsoarea Brave Cut

Lasă un comentariu