Cu si despre · Gura lumii

Cum sa ai o nunta reusita?

Trebuie sa recunosc ca pana acum cativa ani nu ma dadeam in vant dupa nunti. La momentul respectiv termenul „nunta” ma ducea cu gandul la un fenomen, ceva facut de „ochii lumii”, ceva pompos, cu prea multa lume si prea multa mancare aruncata. Bine, inca mai cred ca se face risipa de mancare la un astfel de eveniment, dar asta este o alta poveste.

Nuntile mi se pareau plictisitoare. Aceleasi obiceiuri, acelasi furat de mireasa, acelasi asteptat sa vina tortul si sa pleci acasa. Inca ma mai plictisesc anumite parti din cadrul unui astfel de eveniment, insa am realizat ca atunci cand vine momentul tau, totul se schimba. Nu ti se mai pare nimic aiurea si totul in ziua aceea tine de voi si de oamenii pe care ati ales sa-i aveti alaturi.

Cel putin la mine asa a fost. Nu am vrut o nunta mare, nu am vrut obiceiuri, nu am vrut decat o slujba decenta si o mare petrecere alaturi de prieteni si rude, lucru de care am avut parte.

Am organizat totul exact cum ne-am dorit: ne-am ales muzica pe care noi ne-am dorit-o, hainele in care ne-am simtit cel mai confortabil (da, poti sa te simti foarte bine intr-un smoking si o rochie de mireasa), cateva aranjamente simple dar alese cu bun gust, un vin bun si un candy bar care nu putea sa lipseasca, pentru ca nu exista nunta fara „dulcegarii”.

O nunta de vis nu este un spectacol in care tu ai rolul principal si astepti ca la sfarsit sa primeste aplauze la scena deschisa, asta dupa ce ai terorizat pe toata lumea cu o luna inainte, ca o adevarata bridezilla ce esti. O nunta este un moment intim, unic, este cu si despre oamenii apropiati pe care ii vrei alaturi intr-o astfel de zi, intr-un cadru organizat de voi doi. Daca reusesti sa creezi un astfel de moment, unde toata lumea canta, danseaza si vibreaza in acelasi timp cu tine si perechea ta, atunci da, poti sa spui ca ai avut o nunta reusita.

Photographer: Paul Antonescu

Rochie: Natalia Vasiliev

À bientôt,

Andreea U.

Lasă un comentariu